Наукова періодика України Бізнес Інформ


Савицька Н. Л. 
Управління результативністю маркетингу в контексті сталого розвитку підприємства: теоретико-методичний аспект / Н. Л. Савицька, I. Ю. Мелушова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 11. - С. 346-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_11_51
Мета роботи - окреслення теоретико-методичних засад управління результативністю маркетингу в контексті сталого розвитку підприємства. Запропоновано науково-методичний підхід до управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємств, який базується на ухваленні збалансованих маркетингових рішень на основі комплексу цільових орієнтирів, з урахуванням інтересів власників бізнесу, пріоритетів довгострокового розвитку ресурсного забезпечення, виробництва та збуту, а також соціальних потреб суспільства і захисту навколишнього середовища. На відміну від відомих, підхід, викладений у статті, дозволяє здійснювати управління результативністю маркетингу на двох рівнях: завоювання максимально привабливої конкурентної позиції підприємства на ринку (через одержання запланованого розміру маркетингових результатів) та формування інтегральної результативності у вигляді підвищення вартості бізнесу за рахунок маркетингових джерел. Викладений підхід має концептуальний характер і потребує контекстуалізації відповідно до особливостей економічної діяльності підприємства та конкретного ринку.
  Повний текст PDF - 394.627 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Савицька Н.
  • Мелушова I.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Савицька Н. Л. Управління результативністю маркетингу в контексті сталого розвитку підприємства: теоретико-методичний аспект / Н. Л. Савицька, I. Ю. Мелушова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 11. - С. 346-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_11_51.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Савицька Наталя Леонідівна (економічні науки)
  • Савицька Наталія Леонідівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського