Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Іваненко В. О. Аутсорсинг як спосіб організації маркетингового аналізу / В. О. Іваненко, Н. М. Королюк, Г. І. Ляхович // Бізнес Інформ. - 2017. - № 8. - С. 276-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_8_42 Обгрунтовано доцільність застосування аутсорсингу як способу організації маркетингового аналізу. Розглянуто теоретико-методичні засади застосовування аутсорсингу маркетингового аналізу, зокрема: розглянуто підходи до трактування аутсорсингу та виокремлено ключові аспекти, які його характеризують; доведено переваги застосування аутсорсингу маркетингового аналізу; виокремлено основні завдання маркетингового аналізу, які доцільно передавати на аутсорсинг; визначено основні критерії вибору зовнішніх фахівців при використанні аутсорсингу маркетингового аналізу; запропоновано етапи організації маркетингового аналізу в умовах використання аутсорсингу, а також показники якісної та кількісної оцінки ефективності аутсорсингу маркетингового аналізу; обгрунтовано шкалу для запропонованого коефіцієнта ефективності аутсорсингу маркетингового аналізу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Іваненко В. О. Аутсорсинг як спосіб організації маркетингового аналізу / В. О. Іваненко, Н. М. Королюк, Г. І. Ляхович // Бізнес Інформ. - 2017. - № 8. - С. 276-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_8_42.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |