Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Столярчук Г. В. Процесний підхід до визначення та класифікації маркетингових витрат торговельного підприємства / Г. В. Столярчук, Є. В. Луцишина // Бізнес Інформ. - 2017. - № 6. - С. 280-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_6_45 Запропоновано визначення маркетингових витрат на основі процесного підходу з урахуванням інноваційної складової. Проведено детальний аналіз існуючих підходів до визначення терміна "маркетингові витрати". Виявлено, що серед науковців відсутній одностайний науково-методичний підхід до визначення маркетингових витрат. Обгрунтовано доцільність застосування процесного підходу до визначення маркетингових витрат. За виділеними бізнес-процесами маркетингової діяльності представлено компоненти її витрат, що враховують витрати на інновації. Перспективою подальших досліджень є розробка системи показників оцінювання ефективності витрат за бізнес-процесами маркетингової діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Столярчук Г. В. Процесний підхід до визначення та класифікації маркетингових витрат торговельного підприємства / Г. В. Столярчук, Є. В. Луцишина // Бізнес Інформ. - 2017. - № 6. - С. 280-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_6_45.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |