Наукова періодика України Бізнес Інформ


Столярчук Г. В. 
Процесний підхід до визначення та класифікації маркетингових витрат торговельного підприємства / Г. В. Столярчук, Є. В. Луцишина // Бізнес Інформ. - 2017. - № 6. - С. 280-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_6_45
Запропоновано визначення маркетингових витрат на основі процесного підходу з урахуванням інноваційної складової. Проведено детальний аналіз існуючих підходів до визначення терміна "маркетингові витрати". Виявлено, що серед науковців відсутній одностайний науково-методичний підхід до визначення маркетингових витрат. Обгрунтовано доцільність застосування процесного підходу до визначення маркетингових витрат. За виділеними бізнес-процесами маркетингової діяльності представлено компоненти її витрат, що враховують витрати на інновації. Перспективою подальших досліджень є розробка системи показників оцінювання ефективності витрат за бізнес-процесами маркетингової діяльності.
  Повний текст PDF - 250.907 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Столярчук Г.
  • Луцишина Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Столярчук Г. В. Процесний підхід до визначення та класифікації маркетингових витрат торговельного підприємства / Г. В. Столярчук, Є. В. Луцишина // Бізнес Інформ. - 2017. - № 6. - С. 280-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_6_45.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Столярчук Ганна Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського