Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Яшкіна О. І. Онлайн-маркетингове дослідження факторів конкурентоспроможності підприємств на ринку комп’ютерних аксесуарів / О. І. Яшкіна, А. В. Мельник // Бізнес Інформ. - 2017. - № 4. - С. 417-421. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_4_69 Мета роботи - виявлення факторів конкурентоспроможності підприємств на ринку комп'ютерних аксесуарів (КА) (на прикладі магазину "ЗОНА51") та пропозиція певних дій щодо створення та посилення конкурентних переваг. Досліджено основні конкуренти підприємства, які пропонують КА, та основні вподобання споживачів під час вибору КА ігрової спрямованості. У результаті дослідження було з'ясовано, що головними факторами конкурентоспроможності підприємств на ринку КА є ціна й активні інтернет-комунікації. Також для специфічних видів товарів важливо використовувати такі види комунікативних каналів, як "сарафанне радіо". Цільова аудиторія продукції, яка аналізувалася, є молоддю, тому для активних комунікацій також важливо розміщувати рекламу ресурсів біля місць скупчення молоді. У подальших дослідженнях варто розглянути фактори конкурентоспроможності Інтернет-магазинів, які мають іншу спрямованість. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яшкіна О. І. Онлайн-маркетингове дослідження факторів конкурентоспроможності підприємств на ринку комп’ютерних аксесуарів / О. І. Яшкіна, А. В. Мельник // Бізнес Інформ. - 2017. - № 4. - С. 417-421. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_4_69.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |