Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Ванькович Л. Я. Концептуальні положення дифузії результатів інноваційної діяльності підприємств / Л. Я. Ванькович // Бізнес Інформ. - 2017. - № 3. - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_3_23 Розглянуто еволюцію концептуальних положень дифузії результатів інноваційної діяльності підприємств, систематизовано та виокремлено принципи здійснення означеної дифузії, зокрема: інформаційної безпеки, декомпозиції, специфікації інновацій відносно конкретних секторів ринку, оптимізації витрат на дифузію, пріоритету якості, обгрунтованості стратегій і адекватності тактики, інформативності реклами, креативної активності, наукової обгрунтованості, системності, комплексності, цілісності, гнучкості, ієрархічності, ефективності, альтернативності, цілеспрямованості, інформативності, довгостроковості, свідомості, доступності та гармонізації інтересів. Дотримання дифузерами сукупності вищенаведених принципів дифузії результатів інноваційної діяльності підприємства складає систему бачень (концепцію) поширення на ринку об'єктів дифузії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ванькович Л. Я. Концептуальні положення дифузії результатів інноваційної діяльності підприємств / Л. Я. Ванькович // Бізнес Інформ. - 2017. - № 3. - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_3_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |