Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Гросул В. А. Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства / В. А. Гросул, І. Г. Бубенець, О. Є. Чатченко // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 347-352. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_1_57 Мета роботи - узагальнення матеріалів дослідження щодо визначення основних етапів формування ефективної стратегії розвитку маркетингового потенціалу (МП) торговельного підприємства (ТП) та виявлення стратегічних альтернатив його розвитку за умов конкурентного середовища. Запропоновано методичний підхід щодо формування стратегії розвитку МП ТП, який передбачає послідовне здійснення трьох етапів: 1 - стратегічний аналіз МП підприємства; 2 - визначення стратегії розвитку МП; 3 - реалізація стратегії та контроль. Обгрунтовано стратегічний план дій, який спрямований на підвищення результативності діяльності на основі реалізації МП, що сприяє зміцненню конкурентної позиції підприємства на ринку торговельних послуг. Огляд наукових праць з питань стратегій розвитку підприємства надав змогу авторам виокремити стратегічні альтернативи розвитку МП ТП. Доведено, що саме тип обраної стратегії розвитку МП визначає можливості успішного функціонування ТП. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гросул В. А. Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства / В. А. Гросул, І. Г. Бубенець, О. Є. Чатченко // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 347-352. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_1_57.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |