Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Окландер М. А. Сутність та фактори впливу на рекламну стратегію / М. А. Окландер // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 342-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_1_56 Мета роботи - проаналізувати та надати вдосконалене визначення категорії "рекламна стратегія". Виділено декілька підходів до її розуміння. Перший підхід характеризує рекламну стратегію з позиції широкомасштабної програми інструментів для досягнення запланованого впливу на цільову аудиторію; другий підхід позиціонує її як стратегію, що формується та реалізовується для доставки рекламного повідомлення до конкретних споживачів; третій підхід категорію "рекламна стратегія" характеризує з позиції комплексу заходів, які проводить рекламодавець для досягнення цілей, що поставлені перед рекламною стратегією. Проаналізовано фактори, що впливають на вибір рекламних стратегій, та виділено різні підходи. Перший підхід характерний тим, що автори розподіляють фактори, які впливають на вибір рекламних стратегій, на зовнішні та внутрішні. Згідно з другим підходом фактори впливу розглядаються в цілому. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Окландер М. А. Сутність та фактори впливу на рекламну стратегію / М. А. Окландер // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 342-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_1_56.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |