Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Коваль Т. О. Стратегічне планування маркетингового потенціалу підприємства / Т. О. Коваль, О. О. Пономаренко, В. П. Яхкінд // Бізнес Інформ. - 2017. - № 10. - С. 360-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_10_58 Необхідність вирішення економічної проблеми оптимального розподілу ресурсів в умовах невизначеності та непередбачуваності змін господарського середовища вимагає формування належного стратегічного підходу до управління підприємством на грунті вибору певної стратегії розвитку, реалізація якої має забезпечити досягнення бажаних економічних результатів діяльності. Проаналізовано закономірності стратегічного планування маркетингового потенціалу підприємства. Вирішення складних завдань з підвищення ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства обумовлює необхідність ретельного маркетингового дослідження умов господарської діяльності, визначення особливостей сегментації ринку та встановлення ключових переваг, які забезпечують сталі позиції виробників у конкурентному суперництві. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коваль Т. О. Стратегічне планування маркетингового потенціалу підприємства / Т. О. Коваль, О. О. Пономаренко, В. П. Яхкінд // Бізнес Інформ. - 2017. - № 10. - С. 360-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_10_58.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |