Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Гуля Ю. В. Обґрунтування маркетингової стратегії розвитку підприємств галузі птахівництва на основі бренд-підходу / Ю. В. Гуля, В. М. Циганок // Бізнес Інформ. - 2016. - № 6. - С. 232-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_6_37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуля Ю. В. Обґрунтування маркетингової стратегії розвитку підприємств галузі птахівництва на основі бренд-підходу / Ю. В. Гуля, В. М. Циганок // Бізнес Інформ. - 2016. - № 6. - С. 232-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_6_37.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |