Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Пилипчук В. П. Маркетинговий аналіз та оцінка ефективності продажу / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков // Бізнес Інформ. - 2016. - № 3. - С. 291-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_3_45 Розроблено науково обгрунтовані методичні і практичні рекомендації щодо вдосконалення процесу управління продажем з позицій маркетингового стратегічного планування. Запропоновано уніфікацію як інструмент узгодження цільових показників у відповідності до певних критеріїв у процесі управління продажами. Розглянуто запровадження певного "стандарту" щодо оцінки розвитку і результатів діяльності маркетингового каналу, що дозволяє оптимізувати вибір маркетингових інструментів для вирішення аналогічних управлінських ситуацій, з урахуванням специфіки українського товарного ринку. У результаті отримаємо формалізацію бізнес-процесів, процедур, порядок розробки підходів до проведення аналізу витрат системи збуту, що служитиме методологічним базисом практичного впровадження стратегічного управління продажами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пилипчук В. П. Маркетинговий аналіз та оцінка ефективності продажу / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков // Бізнес Інформ. - 2016. - № 3. - С. 291-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_3_45.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |