Наукова періодика України Бізнес Інформ


Гуля Ю. В. 
Модель реалізації стратегії залучення споживачів у бренд / Ю. В. Гуля // Бізнес Інформ. - 2015. - № 5. - С. 284-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_5_48
Мета роботи - обгрунтування доцільності й можливості застосування існуючих в міжнародній практиці технологій "побудови індивідуальності бренда" та "залучення споживачів у бренд" на ринку м'яса птиці України. З метою узагальнення авторських поглядів щодо розвитку різних форм брендингу у птахівничих підприємствах застосовувались такі методи, як монографічний, аналізу і синтезу, економічного порівняння. До результатів досліджень можна віднести: аналіз створення успішних брендів на підставі впровадження новітніх технологій брендингу "побудови індивідуальності бренда" та "залучення споживачів в бренд"; розроблену класифікацію рядів образів бренда, що створюються у свідомості споживачів за допомогою брендингу та об'єднуються у три блоки; проведену ідентифікацію чотирьох рівнів атрибутів брендів стосовно прояву індивідуальності споживачів у них. Наукова новизна результатів досліджень полягає: в розробленій моделі реалізації стратегії залучення споживачів у бренд; визначенні складових цієї моделі на підставі створення у споживачів відповідних образів бренда, а саме: асоціацій, прийняття, відчуття, переконання, довіри, бажання діяти, єдності та відданості бренда, і їх параметрів у свідомості останніх. Практична значущість побудованої моделі полягає в можливості: проводити розрахунки абсолютної та відносної ефективності залучення споживачів у бренди; побудови графічної моделі щодо рівнів залучення споживачів у ці бренди та визначення чотирьох рівнів перетворень свідомості споживачів залежно від рівнів їх залучення у бренд.
  Повний текст PDF - 470.749 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гуля Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гуля Ю. В. Модель реалізації стратегії залучення споживачів у бренд / Ю. В. Гуля // Бізнес Інформ. - 2015. - № 5. - С. 284-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_5_48.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гуля Юлія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського