Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Рачкован О. Д. Формування стратегії адаптації підприємства торгівлі / О. Д. Рачкован // Бізнес Інформ. - 2015. - № 5. - С. 274-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_5_46 Мета роботи - обгрунтування необхідності розробки стратегії адаптації підприємств до мінливого середовища функціонування і методичного підходу до її формування з урахуванням специфіки торговельної галузі. Обгрунтовано необхідність постійних змін діяльності підприємства відповідно до умов навколишнього середовища. У цьому контексті запропоновано методичний підхід до формування стратегії адаптації підприємства торгівлі, де стратегічний процес розглянуто за послідовністю його здійснення на підприємстві з визначенням ключових етапів. Як можливі стратегічні альтернативи виокремлено: стратегію активної адаптації, стратегію консервативної адаптації та стратегію ситуаційної адаптації підприємств. Запропонований підхід дозволяє своєчасно реагувати на зміну навколишнього середовища і враховує зв'язок змін факторів навколишнього середовища з результуючими показниками діяльності торговельного підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рачкован О. Д. Формування стратегії адаптації підприємства торгівлі / О. Д. Рачкован // Бізнес Інформ. - 2015. - № 5. - С. 274-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_5_46.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |