Наукова періодика України Бізнес Інформ


Дерев'янко О. Г. 
Залученість споживачів до формування репутації вітчизняних підприємств харчової промисловості / О. Г. Дерев'янко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 2. - С. 260-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_2_44
Висвітлено результати емпіричного дослідження щодо залучення споживачів у діяльність вітчизняних підприємств харчової промисловості взагалі та у процеси формування їх репутації зокрема. Результатом активного залучення споживачів у зазначені процеси, у відповідності з авторською позицією, є формування антикрихкої репутації підприємства. На основі проведеного емпіричного дослідження - анкетування 50 споживачів продукції досліджуваних 19 підприємств, які представляють різні підгалузі харчопрому, - виявлено ряд тенденцій, які підтверджують залежність антикрихкості репутації і перспектив сталого розвитку підприємства від рівня системності його репутаційного менеджменту. Автор оперує поняттям "організаційний профіль системи репутаційного менеджменту (СРМ)", який визначається за наявністю чи відсутністю на підприємстві певних організаційних елементів системи репутаційного менеджменту: виокремлення в організаційній структурі спеціалізованого РR-підрозділу (відділу з управління репутацією), наявність документально формалізованої РR-стратегії та оперативних планів РR-роботи різного часового горизонту, наявність документально формалізованого плану дій у надзвичайних ситуаціях (план антикризових РR-активностей) тощо. Зроблено висновки щодо наявності залежності між організаційним профілем СРМ, з одного боку, і напрямками та рівнем залученості стейкхолдерів-споживачів до формування репутації підприємства, з іншого.
  Повний текст PDF - 866.387 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дерев'янко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дерев'янко О. Г. Залученість споживачів до формування репутації вітчизняних підприємств харчової промисловості / О. Г. Дерев'янко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 2. - С. 260-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_2_44.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дерев'янко Олена Георгіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського