Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Петрова І. Л. Мотиваційна стратегія в підвищенні конкурентоспроможності підприємства торгівлі / І. Л. Петрова, О. І. Бєлова // Бізнес Інформ. - 2015. - № 10. - С. 424-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_10_70 Визначено важливість розробки мотиваційної стратегії як ключового фактора забезпечення належного рівня конкурентоспроможності підприємства торгівлі. Доведено, що мотиваційна стратегія є одним з основних елементів мотиваційного механізму стратегічного управління підприємством торгівлі та сприяє підвищенню стратегічної активності підприємства та персоналу. Визначено місце та роль мотиваційної стратегії у формуванні стратегічного набору підприємства. Виокремлено основні етапи побудови мотиваційної стратегії підприємства та проаналізовано завдання, які мають бути поставлені та реалізовані на кожному етапі. Надано перелік основних елементів мотиваційної стратегії, що охоплюють основні сфери діяльності підприємства торгівлі та сприяють його стратегічному розвитку. Проаналізовано ефективність мотиваційних та стратегічних заходів, що виконувались підприємствами торгівлі України за останні роки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петрова І. Л. Мотиваційна стратегія в підвищенні конкурентоспроможності підприємства торгівлі / І. Л. Петрова, О. І. Бєлова // Бізнес Інформ. - 2015. - № 10. - С. 424-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_10_70.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |