Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Мокіна С. М. Концептуальна модель побудови бренда роботодавця / С. М. Мокіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 353-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_9_62 Сильний бренд роботодавця є інструментом формування довгострокових конкурентних переваг організації на ринку праці. Мета роботи - розробка концептуальної моделі бренда роботодавця та її складових. Запропоновано авторську модель побудови бренда роботодавця. Дана модель має три платформи: індивідуальність, позиціонування, сила. Першим кроком при побудові бренда роботодавця є визначення індивідуальності бренда. На основі індивідуальності розробляється стратегія та інструменти позиціонування бренда роботодавця. Результатом позиціонування є формування сильного бренда роботодавця, яке виражене в залученні та утриманні кваліфікованих співробітників. Питання побудови бренда роботодавця є новим для вітчизняної наукової думки, тому модель, запропонована в статті, є актуальною та корисною. Напрямком для подальшого розвитку даної теми є розробка системи оцінювання ефективності побудови бренда роботодавця. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мокіна С. М. Концептуальна модель побудови бренда роботодавця / С. М. Мокіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 353-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_9_62.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |