Мокіна С. М. 
Моделі формування бренда роботодавця / С. М. Мокіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 7. - С. 389-398. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_7_69
Мета роботи - дослідження існуючих підходів до формування моделей бренда роботодавця. Проаналізовано та узагальнено моделі формування бренда роботодавця зарубіжними вченими. Здійснений аналіз дозволяє сформувати чітке уявлення щодо побудови процесу при наявності різних вихідних цілей та доступних ресурсів. Питання моделей бренда роботодавця є новим для вітчизняної наукової думки, тому запропонований аналіз є актуальним і корисним. Загалом, досліджено дев'ять моделей бренда роботодавця, у результаті чого виявлено, що за складовими вони відрізняються, але одна складова зустрічається у всіх підходах - ціннісна пропозиція співробітнику (або цінності бренда роботодавця). Кожна з моделей має право на існування, жодна не є достатньо повною та досконалою. Відповідно до цього подальший розвиток даної теми запропоновано проводити в напрямку розробки комплексної моделі бренда роботодавця.
  Повний текст PDF - 856.297 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мокіна С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мокіна С. М. Моделі формування бренда роботодавця / С. М. Мокіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 7. - С. 389-398. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_7_69.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мокіна Софія Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського