Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Шевченко О. Л. Бренд у площині інтеграції потреб, мотивів і емоцій / О. Л. Шевченко // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 407-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_74 Вивчено питання створення та розвитку брендів у напрямку взаємообумовленого впливу таких маркетингових категорій, як потреби, мотиви та емоції. Підкреслено і доведено домінуючу роль вказаних категорій у побудові належної структури бренда, зважаючи на присутність у ньому як матеріальних, так і ментальних складових. Визначено та обгрунтовано зміст бренда як сукупності раціональних, емоційних і поведінкових відносин, що формуються між брендом і споживачем. Описано та проаналізовано сутність основних і другорядних потреб споживачів, що визначають особливості споживчого вибору і сприйняття. Вивчено класифікацію споживчих мотивів на основі їх специфічності та неоднозначності прояву в реальному житті. Досліджено роль і значення емоцій у побудові фундаментальних блоків бренда та їх зв'язок із споживчими потребами і мотивами. Запропоновано структуру бренда на базі інтеграції усіх зазначених складових і сформульовано відповідні висновки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шевченко О. Л. Бренд у площині інтеграції потреб, мотивів і емоцій / О. Л. Шевченко // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 407-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_74.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |