Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Бихова О. М. Особливості застосування маркетингового комплексу в банківській сфері / О. М. Бихова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 347-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_63 Проаналізовано та сформульовано особливості застосування маркетингового комплексу в банківській сфері. На основі критичного аналізу визначено маркетинг у банківській сфері як комплексний підхід до управління банківською діяльністю, спрямований на ефективне задоволення потреб клієнтів і суспільства за рахунок цілеспрямованого використання маркетингового комплексу. Зазначено, що комплексність даного підходу полягає в чітко сформованій меті, аналізі зовнішнього та внутрішнього середовища банку, урахуванні особливостей продуктової, цінової, збутової, комунікаційної політики банку та політики відносин. Зроблено висновки щодо доцільності реалізації маркетингової концепції з урахування всіх перерахованих особливостей, що сприятиме підвищенню ефективності функціонування банку та підтримці його конкурентоспроможності у мінливих умовах сьогодення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бихова О. М. Особливості застосування маркетингового комплексу в банківській сфері / О. М. Бихова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 347-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_63.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |