Наукова періодика України Бізнес Інформ


Бихова О. М. 
Особливості застосування маркетингового комплексу в банківській сфері / О. М. Бихова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 347-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_63
Проаналізовано та сформульовано особливості застосування маркетингового комплексу в банківській сфері. На основі критичного аналізу визначено маркетинг у банківській сфері як комплексний підхід до управління банківською діяльністю, спрямований на ефективне задоволення потреб клієнтів і суспільства за рахунок цілеспрямованого використання маркетингового комплексу. Зазначено, що комплексність даного підходу полягає в чітко сформованій меті, аналізі зовнішнього та внутрішнього середовища банку, урахуванні особливостей продуктової, цінової, збутової, комунікаційної політики банку та політики відносин. Зроблено висновки щодо доцільності реалізації маркетингової концепції з урахування всіх перерахованих особливостей, що сприятиме підвищенню ефективності функціонування банку та підтримці його конкурентоспроможності у мінливих умовах сьогодення.
  Повний текст PDF - 315.546 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бихова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бихова О. М. Особливості застосування маркетингового комплексу в банківській сфері / О. М. Бихова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 347-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_63.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бихова Олена Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського