Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Сиротинська Н. М. Інновації та їх маркетингова підтримка / Н. М. Сиротинська // Бізнес Інформ. - 2014. - № 4. - С. 465-469. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_4_81 Розглянуто питання маркетингової підтримки інновацій машинобудівних підприємств. Аналізуючи, систематизуючи та узагальнюючи наукові праці багатьох учених, обгрунтовано основні особливості маркетингу інновацій; розглянуто конкурентні маркетингові стратегії підприємства залежно від обсягів ринку збуту продукції, досліджено етапи процесу сприйняття інновації різними групами споживачів; сформовано критерії, які визначають попит на інновацію. У результаті дослідження запропоновано визначення поняття "маркетинг інновацій" та визначено завдання маркетингу інновацій на різних стадіях впровадження інновації для вітчизняних машинобудівних підприємств. Перспективою подальших досліджень в цьому напрямку є стратегічне планування маркетингу інновацій на машинобудівних підприємствах. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сиротинська Н. М. Інновації та їх маркетингова підтримка / Н. М. Сиротинська // Бізнес Інформ. - 2014. - № 4. - С. 465-469. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_4_81.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |