Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Голоднюк О. С. Формування інноваційної складової маркетингових технологій підприємств – виробників мінеральних вод / О. С. Голоднюк // Бізнес Інформ. - 2014. - № 3. - С. 407-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_3_70 Розглянуто основні маркетингові технології побудови конкурентних переваг підприємствами - виробниками мінеральних вод України. Розглянуто окремі інновації концептуального (екомаркетинг) і прикладного (брендинг, бенчмаркінг і конкурентна розвідка) характеру, зважаючи на їх значущість для учасників цього ринку. Запропоновано напрями нарощування інноваційної складової актуальних маркетингових технологій з метою імплементації їх результатів в управління конкурентними перевагами підприємств. Зроблено висновок про необхідність: зменшення очевидних і зростання кількості латентних конкурентних переваг, заснованих на інтелектуальних технологіях, а також розроблення і реалізацію концептуальної моделі провайдингу маркетингових інновацій у системі управління конкурентними перевагами підприємств; формування системи моніторингу маркетингових інновацій з метою створення додаткових умов і засобів побудови конкурентних переваг підприємств - виробників мінеральних вод. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Голоднюк О. С. Формування інноваційної складової маркетингових технологій підприємств – виробників мінеральних вод / О. С. Голоднюк // Бізнес Інформ. - 2014. - № 3. - С. 407-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_3_70.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |