Наукова періодика України Бізнес Інформ


Стоказ Я. М. 
Формування предметної області дослідження стратегічних знань підприємства / Я. М. Стоказ // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 469-473. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_12_71
Розглянуто основні напрями формування предметної області дослідження стратегічних знань через визначення основоположних понять, встановлення взаємозв'язку між ними з урахуванням особливостей зовнішнього та внутрішнього середовища діяльності підприємства. Представлені процеси формування знань на основі моделі: дані - інформація - знання - досвід, в якій визначено структуру процесів перетворення інформації у знання. Наведено характеристику напрямів діяльності - методології, рефлексії, когниції. Визначено типи стратегічної поведінки підприємства при прийнятті стратегічного рішення ключовими суб'єктами, що є носіями знань, - реактивний, інактивний, проактивний та інтерактивний. Надано індивідуальні характеристики менеджерів для успішного управління знаннями в закордонній й вітчизняній практиці.
  Повний текст PDF - 483.285 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стоказ Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стоказ Я. М. Формування предметної області дослідження стратегічних знань підприємства / Я. М. Стоказ // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 469-473. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_12_71.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Стоказ Яна Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського