Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Стоказ Я. М. Формування предметної області дослідження стратегічних знань підприємства / Я. М. Стоказ // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 469-473. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_12_71 Розглянуто основні напрями формування предметної області дослідження стратегічних знань через визначення основоположних понять, встановлення взаємозв'язку між ними з урахуванням особливостей зовнішнього та внутрішнього середовища діяльності підприємства. Представлені процеси формування знань на основі моделі: дані - інформація - знання - досвід, в якій визначено структуру процесів перетворення інформації у знання. Наведено характеристику напрямів діяльності - методології, рефлексії, когниції. Визначено типи стратегічної поведінки підприємства при прийнятті стратегічного рішення ключовими суб'єктами, що є носіями знань, - реактивний, інактивний, проактивний та інтерактивний. Надано індивідуальні характеристики менеджерів для успішного управління знаннями в закордонній й вітчизняній практиці. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Стоказ Я. М. Формування предметної області дослідження стратегічних знань підприємства / Я. М. Стоказ // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 469-473. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_12_71.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |