Наукова періодика України Бізнес Інформ


Васильконова Е. О. 
Розвиток теорії іміджу територій як активного інструменту регіонального менеджменту / Е. О. Васильконова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 463-468. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_12_70
Мета робота - дослідження процесів розвитку теорії іміджу територій як активного інструменту регіонального менеджменту. Наведено декілька визначень понять "імідж" та "імідж регіонів". На базі аналізу наукових праць багатьох учених запропоновано власне визначення іміджу регіону та парадигму відносин розвитку досліджуваного поняття з позиції розвитку регіонального менеджменту; згруповано та охарактеризовано етапи формування іміджу територій; систематизовано та визначено функції іміджу регіону в системі регіонального менеджменту. У результаті дослідження запропоновано декілька класифікацій іміджу регіону за різноманітними напрямами діяльності та характером формування; визначено складові іміджу регіону, які виражені в економічній, соціальній та культурній оцінках. Зазначено важливість формування позитивного іміджу регіонів та його вплив на соціально-економічний регіональний розвиток за умов трансформаційної економіки України. Розглянуто проблемні та конфліктні питання невдало сконструйованого образу території, наводить приклад формування негативного іміджу східних регіонів і пропонує напрями його відновлення. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є розробка та впровадження інструментів і методів оцінки іміджу регіонів як економічної категорії та активного інструменту регіонального менеджменту. Визначено, що формування власного іміджу для кожного регіону та посилення елементів упізнавання українських територій сприятиме привертанню уваги до регіону, надасть можливість ефективно лобіювати його інтереси, покращувати інвестиційний клімат, одержувати додаткові ресурси для розвитку регіональної економіки, збереження пам'яток історико-культурної спадщини тощо. Просування іміджу регіонів - перспективний шлях подолання труднощів у формуванні іміджу України в цілому.
  Повний текст PDF - 468.778 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Васильконова Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Васильконова Е. О. Розвиток теорії іміджу територій як активного інструменту регіонального менеджменту / Е. О. Васильконова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 463-468. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_12_70.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського