Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Борисенко О. Є. Удосконалення маркетингового процесу підприємства машинобудівної галузі на основі досвіду іноземної компанії. / О. Є. Борисенко, М. Елькаді, Н. Л. Онуфрієнко // Бізнес Інформ. - 2014. - № 11. - С. 346-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_11_61 На основі вивчення досвіду організації маркетингового процесу канадської компанії Pratt&Whitney запропоновано напрямки вдосконалення маркетингового процесу вітчизняного машинобудівного підприємства, які дозволять створити додаткові конкурентні переваги й нові ринкові можливості. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі є визначення шкали й критеріїв оцінки ступеня задоволеності споживача щодо маркетингового процесу машинобудівного підприємства, що дозволить підприємству не тільки максимізувати прибутковість відносин із клієнтами, але й за рахунок оптимізації маркетингових заходів мінімізувати витрати, пов'язані з просуванням товару на ринок. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Борисенко О. Є. Удосконалення маркетингового процесу підприємства машинобудівної галузі на основі досвіду іноземної компанії. / О. Є. Борисенко, М. Елькаді, Н. Л. Онуфрієнко // Бізнес Інформ. - 2014. - № 11. - С. 346-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_11_61.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |