Наукова періодика України Бізнес Інформ


Коновалова С. О. 
Інструменти електронного маркетингу в системі просування освітніх послуг / С. О. Коновалова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 11. - С. 342-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_11_60
Проаналізовано можливості використання інструментів електронного маркетингу для підвищення ефективності рекламних кампаній, які проводяться навчальними установами. В цьому разі враховується специфіка освітніх послуг як об'єкта просування. Визначено, що на даний час більшість навчальних закладів України в кращому випадку мають сторінку в глобальній мережі Інтернет, що пасивно використовується як засіб маркетингу. Величезну популярність набирає просування інформаційних продуктів, до яких можуть бути зараховані і освітні послуги, у соціальних мережах. Серед таких розглянуто Facebook та його російськомовний аналог - соціальну мережу ВКонтакте як лідерів за обсягами розміщення рекламного контента. Визначено, що Facebook надає своїм рекламодавцям зручні та зрозумілі умови. Серед спеціалізованих сервісів, які дозволяють автоматизувати необхідні процеси, найбільш перспективним і демократичним на даний момент є Appintop. Ще одним спеціалізованим сервісом, який дозволяє відстежувати й оптимізувати конверсії, є Google AdWords, в якому кожне рекламне оголошення бере участь в аукціоні. Google відбирає оголошення і визначає порядок їх показу залежно від стратегії призначення ставок і типу рекламної кампанії. Великий інтерес для рекламодавців представляє також сервіс Google AdMob, використання якого дає доступ до рекламних оголошень всередині мобільних додатків.
  Повний текст PDF - 315.148 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коновалова С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коновалова С. О. Інструменти електронного маркетингу в системі просування освітніх послуг / С. О. Коновалова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 11. - С. 342-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_11_60.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коновалова Світлана Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського