Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Соломянюк Н. М. Вирівнювання маркетингу та продаж на підприємстві / Н. М. Соломянюк // Бізнес Інформ. - 2013. - № 9. - С. 354-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_9_59 Мета роботи - дослідження категорійного апарату поняття "вирівнювання маркетингу і продаж", яке широко використовується в практичній діяльності і недостатньо висвітлене в теоретичних доробках. Проведено порівняльний аналіз іноземних та вітчизняних поглядів на визначення поняття "воронка продажів" як методичного підходу під час планування маркетингу на підприємстві. Досліджено основні етапи побудови воронки продажів. Увагу приділено висвітленню поняття "лід" (lead), його типів, класифікацій та генералізації як одному з етапів побудови воронки продажів. Перспективою подальших розробок в даному напрямку є теоретичне обгрунтування доцільності використання воронки продажів під час планування маркетингу. Розглянутий методичний підхід дозволяє генерувати лід з перспективою формування цільових аудиторій, планувати комунікаційні заходи, контролювати процес їх реалізації та зворотну реакцію споживачів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Соломянюк Н. М. Вирівнювання маркетингу та продаж на підприємстві / Н. М. Соломянюк // Бізнес Інформ. - 2013. - № 9. - С. 354-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_9_59.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |