Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Калиниченко М. П. Адміністрування в маркетинговому управлінні промисловим підприємством / М. П. Калиниченко // Бізнес Інформ. - 2013. - № 9. - С. 336-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_9_56 Адміністративний підхід розкрито як комплекс універсальних дій, способів впливу щодо формалізації, регламентації, контролю та забезпечення виконання запланованих цілей маркетингового управління промисловим підприємством. Наведено результати дослідження науково-теоретичних і практичних підходів до використання адміністративного підходу під час формування структури маркетингового управління підприємством, організації та регламентації бізнес-процесів, розробки та реалізації стратегії маркетингового управління промисловим підприємством. Розкрито форми адміністрування, його роль залежно від рівнів управління підприємством (корпоративний, функціональний, інструментальний). Поєднання адміністративного та процесного підходів до маркетингового управління підприємством дозволило визначити засоби подолання "хронічних проблем" управління шляхом послідовного об'єднання дій, операцій, стадій, етапів, фаз і циклів у єдиний процес. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Калиниченко М. П. Адміністрування в маркетинговому управлінні промисловим підприємством / М. П. Калиниченко // Бізнес Інформ. - 2013. - № 9. - С. 336-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_9_56.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |