Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Юринець О. В. Критерії аналізу продукції автомобілебудівних підприємств у процесі стратегічного маркетингового забезпечення її конкурентоспроможності / О. В. Юринець, О. Я. Том’юк // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12. - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_12_28 Проаналізовано основні методики класифікації продукції автомобілебудівних підприємств для проведення аналізу конкурентоспроможності продукції на ринку. Виявлено основні фактори впливу на споживача в процесі вибору авто для подальшої купівлі. Досліджено та визначено сучасні тенденції на ринку легкових автомобілів в Україні. Наведено особливості регіональних ринків. Виділено основні напрямки вдосконалення товарної політики вітчизняних підприємств згідно з сучасними тенденціями галузі. Сформульовано перспективи подальших досліджень щодо вдосконалення основних компонентів комплексу маркетингу, спрямованих на просування продукції автомобілебудівних підприємств. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Юринець О. В. Критерії аналізу продукції автомобілебудівних підприємств у процесі стратегічного маркетингового забезпечення її конкурентоспроможності / О. В. Юринець, О. Я. Том’юк // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12. - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_12_28.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |