Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Баширов І. Х. Методика моделювання маркетингової діяльності з продажу програмної продукції / І. Х. Баширов, К. О. Маковейчук, В. В. Ануфрієва // Бізнес Інформ. - 2013. - № 11. - С. 367-371. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_11_62 Досліджено актуальне питання розробки методики моделювання маркетингової діяльності з продажу програмної продукції для досягнення ефективного функціонування підприємства. На основі аналізу типу ринку для досліджуваного продукту ОС CloudLinux визначено тип ринкової структури: монополістична конкуренція. Для забезпечення інформаційної основи маркетингової діяльності на цільовому сегменті ринку запропоновано метод опитування. Розроблено анкету, що містить специфічні питання стосовно досліджуваного сегмента ринку хостинг-послуг, для он-лайн опитування за допомогою сервісу Survio. Згідно із системним підходом товар ОС CloudLinux має властивості систем, а саме - різноманітність. Економічними відмінностями є нецінові показники, що не мають числового вираження і являють собою якісні описи. Проведене анкетування дозволяють їх отримати. Сукупність цінових і нецінових показників (індикаторів) надає повний опис властивостей товару. Для розрахунку інтегрального показника конкурентоспроможності запропоновано застосувати модель, засновану на прямому алгебраїчному підсумовуванні вагових мір окремих індикаторів, нормуванні індикаторів, що формалізуються, і використанні апарату нечітких множин для визначення індикаторів, що не формалізуються. Розрахований показник дозволяє не тільки оцінити поточний рівень конкурентоспроможності, а й визначити вплив на неї зміни різних індикаторів, що дозволяє підвищити ефективність маркетингових рішень. Також, після визначення цільової аудиторії хостинг-ОС і формалізації нецінових параметрів, можна здійснити пошук множини оптимальних характеристик продукту. У результаті сформовано оптимальну стратегію його просування на ринок. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Баширов І. Х. Методика моделювання маркетингової діяльності з продажу програмної продукції / І. Х. Баширов, К. О. Маковейчук, В. В. Ануфрієва // Бізнес Інформ. - 2013. - № 11. - С. 367-371. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_11_62.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |