Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Ячменьова В. М. Аналіз підходів до формування іміджевої політики регіону / В. М. Ячменьова, І. В. Волобуєв // Бізнес Інформ. - 2013. - № 10. - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_10_32 Проаналізовано сучасні підходи до процесу формування іміджевої політики. Виокремлено основні переваги та недоліки напрацювань з формування іміджевої політики. Виявлені переваги стануть основою для формування та реалізації іміджевої політики регіону. Розглянуто існуючі нормативні акти, які регулюють формування і реалізацію іміджевої політики у певному регіоні. Сформульовано основні вимоги до процесу формування іміджевої політики регіону. Виявлено особливості формування іміджевої політики регіону. Визначено, що під час формування концепції іміджевої політики необхідно дотримуватися таких умов: імідж регіону повинен відповідати стратегії розвитку регіону в цілому; імідж має бути взаємопов'язаним та існувати на трьох рівнях: на міжнародному (зовнішня іміджева політика), державному (інституціональний рівень) і регіональному (для населення регіону). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ячменьова В. М. Аналіз підходів до формування іміджевої політики регіону / В. М. Ячменьова, І. В. Волобуєв // Бізнес Інформ. - 2013. - № 10. - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_10_32.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |