Наукова періодика України Бізнес Інформ


Максимів Б. М. 
Формування рекламної стратегії підприємств на основі SWOT-аналізу / Б. М. Максимів // Бізнес Інформ. - 2012. - № 7. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_7_42
  Повний текст PDF - 209.479 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Максимів Б.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Максимів Б. М. Формування рекламної стратегії підприємств на основі SWOT-аналізу / Б. М. Максимів // Бізнес Інформ. - 2012. - № 7. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_7_42.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Максимів Богдан Мар'янович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського