Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Максимів Б. М. Формування рекламної стратегії підприємств на основі SWOT-аналізу / Б. М. Максимів // Бізнес Інформ. - 2012. - № 7. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_7_42 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Максимів Б. М. Формування рекламної стратегії підприємств на основі SWOT-аналізу / Б. М. Максимів // Бізнес Інформ. - 2012. - № 7. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_7_42.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |