Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Двірко Ю. В. Методичні засади управління бенчмаркінгом торговельних підприємств споживчої кооперації / Ю. В. Двірко // Бізнес Інформ. - 2012. - № 10. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_10_36 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Двірко Ю. В. Методичні засади управління бенчмаркінгом торговельних підприємств споживчої кооперації / Ю. В. Двірко // Бізнес Інформ. - 2012. - № 10. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_10_36. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |