Yildiz S. 
Islamic marketing as a new marketing trend: an application for determining consumers’ Islamic bank selection criteria / S. Yildiz, E. Yildiz, M. H. Topal // Banks & bank systems. - 2014. - Vol. 9, Iss. 1. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/banks_2014_9_1_5
  Повний текст PDF - 149.321 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Yildiz S.
  • Yildiz E.
  • Topal M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Yildiz S. Islamic marketing as a new marketing trend: an application for determining consumers’ Islamic bank selection criteria / S. Yildiz, E. Yildiz, M. H. Topal // Banks & bank systems. - 2014. - Vol. 9, Iss. 1. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/banks_2014_9_1_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського