Наукова періодика України Аркадіа


Мельник С. 
Про специфіку використання еротичних компонентів у рекламі (на прикладі кодування людських інстинктів у рекламному повідомленні) / С. Мельник // Аркадіа. - 2015. - № 3. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ark_2015_3_11
  Повний текст PDF - 771.39 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мельник С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мельник С. Про специфіку використання еротичних компонентів у рекламі (на прикладі кодування людських інстинктів у рекламному повідомленні) / С. Мельник // Аркадіа. - 2015. - № 3. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ark_2015_3_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського