Наукова періодика України | Аркадіа | ||
Мельник С. Про специфіку використання еротичних компонентів у рекламі (на прикладі кодування людських інстинктів у рекламному повідомленні) / С. Мельник // Аркадіа. - 2015. - № 3. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ark_2015_3_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельник С. Про специфіку використання еротичних компонентів у рекламі (на прикладі кодування людських інстинктів у рекламному повідомленні) / С. Мельник // Аркадіа. - 2015. - № 3. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ark_2015_3_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |