Наукова періодика України | Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика | ||
Войтенко М. В. Смисл та комунікативний синкретизм французького рекламного дискурсу у сфері "PRODUITS DE LUXE" / М. В. Войтенко // Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика. - 2018. - Вип. 36. - С. 103-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apyl_2018_36_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Войтенко М. В. Смисл та комунікативний синкретизм французького рекламного дискурсу у сфері "PRODUITS DE LUXE" / М. В. Войтенко // Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика. - 2018. - Вип. 36. - С. 103-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apyl_2018_36_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |