Наукова періодика України | Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика | ||
Фещук О. О. Стилістичні функції слоганів зовнішньої реклами / О. О. Фещук // Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика. - 2014. - Вип. 29. - С. 142-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apyl_2014_29_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фещук О. О. Стилістичні функції слоганів зовнішньої реклами / О. О. Фещук // Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика. - 2014. - Вип. 29. - С. 142-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apyl_2014_29_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |