Наукова періодика України Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки


Гладченко М. М. 
Збалансована система показників як складник процесу стратегічного менеджменту вищих навчальних закладів країн Європейського Союзу (Австрія, Німеччина) / М. М. Гладченко // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2013. - Вип. 18. - С. 187-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2013_18_27
Проаналізовано результати застосування збалансованої системи показників європейськими та американськими університетами. Досліджено параметри стратегічного плану розвитку Університету Майнца (Німеччина), висвітлено завдання навчального процесу та дослідницької діяльності: розвиток якості дослідницької діяльності, структура навчальних курсів, поліпшення якості викладання та умов навчання, посилення інтернаціоналізації, розвиток безперервної освіти в контексті дослідницької діяльності. Резюмовано, що перспективними напрямами фінансування можна назвати ефективне оцінювання доцільності всіх витрат, розширення джерел фінансування.Проанализированы результаты применения сбалансированной системы показателей европейскими и американскими университетами. Исследованы параметры стратегического плана развития Университета Майнца (Германия), освещены задачи учебного процесса и исследовательской деятельности студентов: развитие качества исследовательской деятельности, структура учебных курсов, улучшение качества преподавания и условий обучения, усиление интернационализации, развитие непрерывного образования в контексте исследовательской деятельности. Резюмировано, что перспективными направлениями финансирования можно назвать эффективное оценивание целесообразности всех расходов, расширение источников финансирования.The author analyses the theoretical and practical principles of the application of the Balanced Scorecard in the context of the strategic management of the higher education institution. The article deals with the study of the characteristics of the application of the Balanced Scorecard at the management of higher education. The aithor analyzed the perspectives of the Balanced Scorecard developed by the Gutenberg Universitat Mainz.
  Повний текст PDF - 315.824 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гладченко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гладченко М. М. Збалансована система показників як складник процесу стратегічного менеджменту вищих навчальних закладів країн Європейського Союзу (Австрія, Німеччина) / М. М. Гладченко // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2013. - Вип. 18. - С. 187-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2013_18_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського