Наукова періодика України | Актуальні проблеми філософії та соціології | ||
Согорін А. А. Тенденції впливу реклами на формування гендерних стереотипів споживачів / А. А. Согорін // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 14. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_14_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Согорін А. А. Тенденції впливу реклами на формування гендерних стереотипів споживачів / А. А. Согорін // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 14. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_14_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |