Наукова періодика України | Актуальні проблеми міжнародних відносин | ||
Титова В. С. Подієвий маркетинг у просуванні бренду країни: український контекст / В. С. Титова // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2014. - Вип. 118(1). - С. 60-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2014_118%281%29__8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Титова В. С. Подієвий маркетинг у просуванні бренду країни: український контекст / В. С. Титова // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2014. - Вип. 118(1). - С. 60-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2014_118(1)__8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |