Наукова періодика України Актуальні проблеми міжнародних відносин


Титова В. С. 
Подієвий маркетинг у просуванні бренду країни: український контекст / В. С. Титова // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2014. - Вип. 118(1). - С. 60-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2014_118%281%29__8
  Повний текст PDF - 91.481 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Титова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Титова В. С. Подієвий маркетинг у просуванні бренду країни: український контекст / В. С. Титова // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2014. - Вип. 118(1). - С. 60-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2014_118(1)__8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського