Наукова періодика України Актуальні проблеми міжнародних відносин


Головко А. 
Соціальний маркетинг в Україні: ґенеза та перспективи / А. Головко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2011. - Вип. 98(2). - С. 76-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_98%282%29__31
  Повний текст PDF - 67.804 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Головко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Головко А. Соціальний маркетинг в Україні: ґенеза та перспективи / А. Головко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2011. - Вип. 98(2). - С. 76-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_98(2)__31.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Головко Олександр Борисович (1952–) (історичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського