Наукова періодика України Актуальні питання корекційної освіти


Константинів О. В. 
Розвиток змісту і форм професійного трудового навчання розумово відсталих учнів в Україні (друга половина ХХ ст.) / О. В. Константинів // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 5(1). - С. 136-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_5%281%29__15
Уперше проаналізовано розвиток змісту та форм професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів у другій половині XX ст. Висвітлено основні напрями діяльності держави і суспільства щодо створення матеріально-технічної бази та системи професійно-трудового навчання учнів, його кадрового і навчально-методичного забезпечення. Визначено основні етапи підготовки розумово відсталих школярів до самостійної праці та з'ясовано особливості та тенденції формування змісту професійно-трудового навчання на кожному з етапів. Виокремлено провідні ідеї, положення, що визначають сутність процесу корекційної спрямованості професійно-трудового навчання як найважливішого компонента навчально-виховної діяльності спеціальної школи. Доповнено історико-педагогічні факти, на основі яких українські вчені-педагоги (В. Бондар, А. Висоцька, О. Хохліна та ін.) розробили теоретичні та практичні засади професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів з метою оптимізації їх соціалізації та інтеграції. Уточнено вплив соціально-економічних, політичних і соціокультурних чинників на розвиток дидактичних функцій професійно-трудового навчання за умов сучасної освітньої парадигми.
  Повний текст PDF - 1.858 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Константинів О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Константинів О. В. Розвиток змісту і форм професійного трудового навчання розумово відсталих учнів в Україні (друга половина ХХ ст.) / О. В. Константинів // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 5(1). - С. 136-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_5(1)__15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Константинів Оксана Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського