Наукова періодика України Актуальні проблеми інноваційної економіки та права


Данько Ю. І. 
Конкурентні засади розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері / Ю. І. Данько, В. М. Жмайлов, К. В. Блюмська-Данько // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2017. - № 2. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2017_2_9
Проведено комплексне дослідження конкурентних засад розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері за умов трансформаційних змін ринкового середовища. Встановлено, що використання прогресивних маркетингових концепцій дозволяє підприємству не пасивно реагувати на ринкові явища, а здійснювати раціональну, добре координовану політику завоювання ринків збуту, з одного боку, пристосовуючи асортимент товарів до вимог ринку, а з іншого - активно формуючи потреби і попит з метою найбільш прибуткової реалізації наявних ресурсів. Доведено, що активізація розвитку маркетингової діяльності та перехід до більш прогресивних концепцій напряму залежитьвід ефективності реалізації маркетингових стратегій. Встановлено, що за умов коли на ринку агропродовольчої продукції існує високий рівень конкуренції, саме маркетингова діяльність є визначальним чинником, що забезпечує наявність конкурентних переваг. Моніторинг споживчого ринку агропродовольчої продукції дозволив виявити той факт, що зростає вимога до якості продукції, наявності торгової марки та іміджу виробника, які є невід'ємною частиною інноваційної маркетингової діяльності. Доведено, що дослідження споживчого ринку агропродовольчих товарів, в першу чергу, має враховувати купівельну спроможність споживача.
  Повний текст PDF - 616.936 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Данько Ю.
  • Жмайлов В.
  • Блюмська-Данько К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Данько Ю. І. Конкурентні засади розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері / Ю. І. Данько, В. М. Жмайлов, К. В. Блюмська-Данько // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2017. - № 2. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2017_2_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Данько Юрій Іванович (1982–) (економічні науки)
  • Жмайлов Валерій Миколайович (економічні науки)
  • Блюмська-Данько Ксенія Валеріївна (1988–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського