Наукова періодика України Актуальні проблеми інноваційної економіки та права


Левкіна Р. В. 
Імідж підприємств на ринку екологічно чистої продукції / Р. В. Левкіна, А. В. Левкін // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2016. - № 2. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2016_2_11
За умов економічної нестабільності галузь овочівництво перебуває у складній ситуації. Можливість виробництва органічної продукції дозволяє підвищити конкурентоспроможність підприємств. Створення іміджу виробника екологічно чистої овочевої продукції сприяє підтриманню галузі та довірі споживачів. Мета роботи - всебічний аналіз особливостей формування іміджу підприємств овочівництва для їх стійкої позиції на ринку та підвищення ефективності функціонування за сучасних умов.
  Повний текст PDF - 371.281 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Левкіна Р.
  • Левкін А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Левкіна Р. В. Імідж підприємств на ринку екологічно чистої продукції / Р. В. Левкіна, А. В. Левкін // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2016. - № 2. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2016_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Левкіна Руслана Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського