Наукова періодика України | Актуальні проблеми інноваційної економіки та права | ||
Левкіна Р. В. Імідж підприємств на ринку екологічно чистої продукції / Р. В. Левкіна, А. В. Левкін // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2016. - № 2. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2016_2_11 За умов економічної нестабільності галузь овочівництво перебуває у складній ситуації. Можливість виробництва органічної продукції дозволяє підвищити конкурентоспроможність підприємств. Створення іміджу виробника екологічно чистої овочевої продукції сприяє підтриманню галузі та довірі споживачів. Мета роботи - всебічний аналіз особливостей формування іміджу підприємств овочівництва для їх стійкої позиції на ринку та підвищення ефективності функціонування за сучасних умов. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Левкіна Р. В. Імідж підприємств на ринку екологічно чистої продукції / Р. В. Левкіна, А. В. Левкін // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2016. - № 2. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2016_2_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |