Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Сахарова Т. В. Перешкоди в процесі маркетингових комунікацій підприємств: причини виникнення та шляхи подолання / Т. В. Сахарова, М. І. Філіппов // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 6. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_6_14 Розглянуто процес маркетингових комунікацій з точки зору перешкод, які виникають під час передавання маркетингової інформації від виробника до цільових аудиторій. Розкрито види можливих перешкод (фізичні, семантичні та психологічні), визначено причини їх виникнення та окреслено основні шляхи їх подолання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сахарова Т. В. Перешкоди в процесі маркетингових комунікацій підприємств: причини виникнення та шляхи подолання / Т. В. Сахарова, М. І. Філіппов // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 6. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_6_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |