Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Manurung A. D. R. 
Authentic personal branding as a mediator of influence of heroic leadership and positive psychological capital on work life quality / A. D. R. Manurung, A. Damaris, N. Wimbaningrum // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 4. - С. 134-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_4_16
Досліджено вплив героїчного лідерства та позитивного психологічного капіталу на якість робочої атмосфери, при цьому унікальний особистий брендинг розглянуто як зв'язувальний фактор. Опитано 205 співробітників Університету Мерку Буана, Джакарта. Дані опитування проаналізовано за допомогою методу структурних рівнянь, побудовано лінійну структурну модель (версія 8.70 Lisrel). Структурні взаємозв'язки виявлено наступним чином: героїчне лідерство та позитивний психологічний капітал сукупно чинять позитивний суттєвий вплив на якість робочої атмосфери; героїчне лідерство окремо має негативний суттєвий вплив на рабочу атмосферу; позитивний психологічний капітал окремо впливає на якість робочої атмосфери позитивно та суттєво.
  Повний текст PDF - 307.397 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Manurung A.
  • Damaris A.
  • Wimbaningrum N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Manurung A. D. R. Authentic personal branding as a mediator of influence of heroic leadership and positive psychological capital on work life quality / A. D. R. Manurung, A. Damaris, N. Wimbaningrum // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 4. - С. 134-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_4_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського