Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Al-Khateeb T. T. Obstacles to promotional mix for tourism in the Kingdom of Saudi Arabia: an applied study on Al-Kharj governorate / T. T. Al-Khateeb, N. M. Al-Hazmi // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 1. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_1_5 Досліджено основні чинники, що стримують просування туризму в регіоні Аль-Хардж, Саудівська Аравія. З цією метою було зібрано первинні дані шляхом опитування. Аналіз даних виявив, що всі виділені групи проблем знижують якість просування туристичних продуктів, а також знижують якість політики та програм просування туризму в цілому. У ході регресійного аналізу доведено, що організаційні, адміністративні, технічні складнощі, а також складнощі, пов'язані з конкуренцією, - всі негативно впливають на регіональний пакет інструментів просування туризму. При цьому кадрові складнощі та проблеми з конкуренцією також суттєво та негативно впливають на політичний і програмний рівні просування туризму. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Al-Khateeb T. T. Obstacles to promotional mix for tourism in the Kingdom of Saudi Arabia: an applied study on Al-Kharj governorate / T. T. Al-Khateeb, N. M. Al-Hazmi // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 1. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_1_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |