Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Mokhlis S. Shopping styles of female consumers in a developing country / S. Mokhlis // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 250-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_9_31 Проведено оцінювання жіночих стилів шопінгу в контексті країни, що розвивається, зокрема, Малайзії. Використано концепцію Шпролеса - Кендала для більш точного розуміння даного перспективного сегмента ринку. Використано дані онлайн-опитування, 468 анкет. Факторний аналіз даних опитування виявив 7 чітких вимірів, що одержують назви: заплутані через надмірність асортименту; обережні споживачі; орієнтовані на якість; орієнтовані на бренд; орієнтовані на моду; шопінг як різновид дозвілля; акцент на економії часу та зусиль. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Mokhlis S. Shopping styles of female consumers in a developing country / S. Mokhlis // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 250-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_9_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |