Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Mokhlis S. 
Shopping styles of female consumers in a developing country / S. Mokhlis // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 250-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_9_31
Проведено оцінювання жіночих стилів шопінгу в контексті країни, що розвивається, зокрема, Малайзії. Використано концепцію Шпролеса - Кендала для більш точного розуміння даного перспективного сегмента ринку. Використано дані онлайн-опитування, 468 анкет. Факторний аналіз даних опитування виявив 7 чітких вимірів, що одержують назви: заплутані через надмірність асортименту; обережні споживачі; орієнтовані на якість; орієнтовані на бренд; орієнтовані на моду; шопінг як різновид дозвілля; акцент на економії часу та зусиль.
  Повний текст PDF - 124.91 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Mokhlis S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Mokhlis S. Shopping styles of female consumers in a developing country / S. Mokhlis // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 250-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_9_31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського