Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Замула І. В. Аналіз рентабельності екологічно чистої продукції при маркетинговому дослідженні / І. В. Замула // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 317-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_41 Досліджено передумови, які вимагають переходу до виробництва екологічно чистої продукції, та проблеми, що виникають при маркетинговому просуванні такої продукції. Окреслено сукупність факторів першого та другого порядку, які підлягають оцінюванню під час управління рентабельністю екологічно чистої продукції. Запропоновано послідовність визначення синергетичного ефекту від взаємодії вказаних факторів. Пропозиції спрямовано на створення умов для забезпечення реалізації положень концепції стійкого розвитку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Замула І. В. Аналіз рентабельності екологічно чистої продукції при маркетинговому дослідженні / І. В. Замула // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 317-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_41.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |