Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Ткачук С. В. Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 7. - С. 194-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_7_22 Досліджено специфіку процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу; запропоновано структуру даного елемента; сформульовано пропозиції щодо його оптимізації; надано схематичне відображення процесу обслуговування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ткачук С. В. Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 7. - С. 194-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_7_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |