![]() | Наукова періодика України | ![]() | Актуальні проблеми економіки |
Романенко Є. О. Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_4_12 Обгрунтовано основні етапи процесів розробки та реалізації теоретико-методологічних аспектів впровадження системи маркетингових комунікацій у механізмах державного управління. Доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби маркетингових комунікацій, як: стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, паблік рілейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмарки, брендинг, копірайтинг, мерчандайзинг, івент-маркетинг тощо. Зазначене має сприяти подальшій адаптації сучасної практики державного управління до забезпечення досягнення суспільно важливої мети - формування конструктивного, соціально орієнтованого діалогу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Романенко Є. О. Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_4_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |