Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Pursky O. I. Planning of advertising costs and vendor number at e-trade market / O. I. Pursky, B. V. Grynyuk, D. A. Shestopal // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 3. - С. 407-413. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_3_48 Використано класичну модель Селопа з симетричною диференціацією товарів у припущенні, що рекламні витрати є параметром функції споживчої корисності, яка безпосередньо зміщує криву попиту. Показано, що у випадку вігідного входу на електронний торговельний ринок прибуток Інтернет-продавців збільшується пропорційно до кількості покупців, у той час як витрати на рекламу збільшуються пропорційно до кубічної залежності від числа покупців. Доведено, що кількість продавців на електронному ринку в конкурентній рівновазі з вільним входом перевищує соціально оптимальну кількість продавців, оскільки витрати кожного з продавців на рекламу в конкурентній рівновазі є нижчими за оптимальний рівень. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Pursky O. I. Planning of advertising costs and vendor number at e-trade market / O. I. Pursky, B. V. Grynyuk, D. A. Shestopal // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 3. - С. 407-413. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_3_48. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |